Hírek

Események

Videók

Óriási érdeklődés a januári Nyílt napon

Óriási érdeklődés övezte az ELTE Informatikai Kar által megrendezett 2024 január 26-i Nyílt napot, több mint 650 felvételi előtt álló érdeklődőt köszönthettünk a Campuson. A Nyílt napon a résztvevők első kézből kaphattak információt a Kar képzési kínálatáról, a nemzetközi programokról, a Hallgatói Önkormányzat munkájáról, a sportlehetőségekről. A rendezvény alatt a diákok több programon is részt vehettek, többek között a szakmai előadásokon, interaktív workshopon, vezetett Campus túrán, illetve a hallgatók által szervezett KerekasztalozIKon. A szakmai előadás fókuszában idén a kvantuminformatika állt. A siker kulcsa az informatikus pályán interaktív workshop résztvevői számára kiderült milyen készségek szükségesek a pályán való érvényesülés érdekében, kiemelt figyelemmel a női informatikusok helyzetére. A Nyílt napot a Kulturális és Innovációs Minisztérium, valamint a Nemzeti Tehetség Program támogatta (NTP-STEM-23-0016).

Dr. habil. Andó Mátyás „AZ ELTE ÍGÉRETES KUTATÓJA" címet nyerte el!

A pályázat célja az Egyetem keretei között működő tudományos tevékenység ösztönzése, a fiatal kutatók támogatása, és a kiemelkedő tudományos teljesítmény lehetőség szerinti díjazása. Dr. habil. Andó Mátyás nyertes pályázatának a címe: Automatikus döntéshozatallal támogatott iparihatékonyság-növelés.

IK a médiában